חדש
Sale
Gift Card
החנויות שלנו

המדיניות שלנו

לא מרוצים ממה שבחרתם? אין בעיה!

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 30 יום מיום הקניה בדואר חוזר או באחת החנויות שלנו, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש וכנגד קבלה או פתק החלפה.

הפריט אליו תרצי להחליף ישלח אליך חזרה בדואר רשום ללא עלות.

פריטים אשר נקנו במבצע ניתן להחליף עד שבועיים מיום קבלתם.

ניתן להחזיר פריטים תמורת החזר כספי מלא עד שבועיים מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח. לא ניתן להחליף/להחזיר פריטים בחריטה אישית.

פריטים שנקנו באתר או בסניפי הרשת ניתנים להחלפה בסניפי הרשת ולא בחנויות השונות שמחזיקות מוצרים של שלומית אופיר.
וכך גם לחילופין- פריטים שנקנו בחנויות השונות שמחזיקות מוצרים של שלומית אופיר אינם ניתנים להחלפה בסניפי הרשת, אלא רק באותן החנויות.

איך להחליף או להחזיר פריטים?

במידה ובחרתם לשלוח את הפריט בחזרה בדואר, אנא שלחו אותו בדואר רשום לכתובת:

שלומית אופיר, רח’ ברנר 2, ת”א, 6382621 בצרוף החשבונית ופתק עם פרטים להתקשרות כדי שנוכל ליצור איתכם קשר.

פריטים שנרכשו באתר ניתנים להחלפה אך ורק בסניפי הרשת (בכתובות הבאות – שינקין 35, דיזינגוף 175, שבזי 21, ת”א או בחנות בקניון רחובות, יואל משה סלומון 19 ירושלים) ולא בחנויות המחזיקות מוצרים של שלומית אופיר.
וכך גם לחילופין- פריטים שנקנו בחנויות המחזיקות מוצרים של שלומית אופיר לא ניתנים להחלפה בסניפי הרשת אלא רק באותן חנויות.

לכל שאלה נוספת, אנא פנו לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725 או במייל service@shlomitofir.com ואנו נשמח לעזור לכם.

החלפה/החזרה לפריטים שנקנו במבצע 1+1

ניתן להחליף/ להחזיר פריטים עד שבועיים בלבד מיום קבלת החבילה.

אם הפריט החדש עולה יותר מסכום העסקה המקורית – יש להוסיף את ההפרש.
אם עולה פחות – ניתן לקבל זיכוי לחנות או זיכוי כספי על ההפרש.

במקרה של החזרת פריט אחד – יינתן החזר כספי בגובה 20% מסכום העסקה.

במקרה של החזרת שני הפריטים – יינתן החזר כספי מלא.