חדש
Sale
Gift Card

הזמנות

Cool Underline
  • ביצעת הזמנה באתר ואת צריכה לשנות את הצבע של הפריט/ המידה/ הכתובת למשלוח או כל דבר אחר? אין בעיה.

    אנא התקשרי בהקדם האפשרי לשירות הלקוחות (במקרה כזה עדיף שלא לשלוח מייל כדי שהתיקון יספיק להתבצע לפני שההזמנה תישלח), בטלפון 077-4006725, ונשמח לעזור.

  • הזמנה באתר היא פשוטה ואינטואיטיבית; בחרי במוצר שאת רוצה, סמני בצד ימין את צבע הציפוי/ מידת המוצר/ שילוב הצבעים שבהם את מעוניינת ואז הוסיפי את המוצר לעגלת הקניות.

    כעת את יכולה להמשיך ולבחור מוצרים נוספים. כשסיימת, עמדי על אייקון סל הקניות בצד שמאל למעלה במסך שבו את נמצאת ואז הקליקי על כפתור "לצפייה בסל" בו תוכלי לראות פירוט של כל המוצרים שבחרת.

    אחרי שעברת על ההזמנה הקליקי על כפתור "קופה" ואז הזיני את פרטייך ובחרי צורת משלוח ותשלום. ניתן לשלם בכרטיס אשראי, בעזרת פייפאל או בתשלום טלפוני (אנחנו ניצור איתך קשר כדי לחייב את ההזמנה).

    באפשרותך להרשם לתאר כדי לאפשר תהליך רכישה מהיר וקל בהזמנות הבאות, לראות היסטוריית הזמנות ולשמור מוצרים ב-wishlist, אך זו לא חובה.

    זה המקום להזין קוד קופון להנחה במידה ויש לך כזה (לא חובה). עלייך לקרוא את התקנון ולסמן שאת מסכימה לכתוב בו. אם תרצי לקבל מאיתנו עדכונים על מבצעים מיוחדים, סמני שאת מסכימה לקבל אותם מאיתנו ועכשיו, כל שנותר זה להקליק על כפתור "לתשלום", להזין את פרטי כרטיס האשראי או פייפאל והחבילה בדרכה אלייך.

    במידה ואת זקוקה לעזרה נוספת, נשמח להדריך אותך טלפונית ב-077-4006725.

    תתחדשי 🙂

  • יש לך קופון הנחה? איזה כיף לך!

    בחרי את המוצרים שאת רוצה והוסיפי אותם לסל הקניות. בתום הקניה הכנסי לסל הקניות, עברי על ההזמנה שלך ואז הקליקי על כפתור "לקופה". במסך זה תמצאי מקום להזין את הקופון שלך ואחרי שתזיני אותו ההנחה שלך תתעדכן.

    הסתבכת? פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725 או במייל: service@shlomitofir.com ואנחנו נשמח לעזור לך.

  • כן, הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים. במידה ועדיין יש לך חשש- ניתן גם לשלם טלפונית. אנא בחרו באופציה ״הזמנה טלפונית״ בעמוד התשלום ואנו ניצור עמכם קשר כדי לקבל את פרטי האשראי ולחייב אתכם על ההזמנה.

  • בתום ביצוע ההזמנה ישלח אלייך מייל מאיתנו שיעדכן אותך בכך שההזמנה שלך התקבלה אצלנו ותישלח אלייך ברגע שתהיה מוכנה. כשההזמנה תהיה מוכנה לצאת לדרכה, תקבלי מאיתנו מייל נוסף שיודיע לך על כך.

  • אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה. עם זאת, ההרשמה תחסוך לך את הזנת הפרטים שלך ברכישה הבאה ותאפשר לך תהליך מהיר וקל. בנוסף, הרשמה לאתר תאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך וכן לשמור פריטים שאהבת ב-wishlist.

  • את המוצרים שסימנת כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב המוזהב בצד שמאל של הסרגל שבראש הדף, המוביל לרשימת המשאלות שלך. מתוך הרשימה ניתן לבחור אילו מוצרים להעביר לעגלת הקניות לרכישה ואילו לשמור לפעם הבאה.

    בכדי לשמור על המוצרים לאורך זמן ומכל מכשיר יהיה עליך להרשם לאתר.

משלוחים

Cool Underline
  • בהחלט. אם הזמנת משלוח עם שליח הוא יתקשר אלייך כדי לוודא שאת נמצאת לפני שיגיע. השליחים עובדים בין השעות 9-17 לכן רצוי להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.

  • קלי קלות 🙂

    הקליקי על הלינק ועברי למעקב משלוחים באתר של דואר ישראל, הזיני את מספר המעקב שלך ואז תקבלי עדכון לגבי סטטוס החבילה.

    במידה והזמנת משלוח עם שליח ואת רוצה לברר מהו סטטוס ההזמנה, פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725 או במייל service@shlomitofir.com ואנחנו נשמח לעזור לך.

  • אנו מציעים משלוחים חינם – בדואר רשום בקניה מעל 90 ש״ח ועם שליח עד הבית או מקום העבודה בקניה מעל 450 ש״ח.

    מתחת לסכומים אלה עלות המשלוח הינה 15 ש״ח לדואר רשום ו-20 ש״ח לשליח.

    זמני ההגעה של השליחים הם בין 1-4 ימים ודואר רשום יגיע תוך 4-10 ימים.

    ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים שאינם בשליטתנו.

    למידע המלא בנושא משלוחים הקליקו לעמוד מדיניות המשלוחים שלנו >

  • במידה והזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי הודעה מהדואר כאשר החבילה שלך תגיע, ותוכלי לאסוף אותה מסניף הדואר הקרוב לביתך.

    במידה והזמנת משלוח עם שליח, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. לפני שיגיע, יתקשר לוודא שאת אכן נמצאת.

חומרים ואחריות

Cool Underline
  • כמובן. אנחנו מעניקים אחריות על ציפוי התכשיטים עד שנה מיום הקניה.

    עלייך כמובן לשמור על התכשיטים בצורה נאותה, אך אם מסיבה כלשהי הציפוי שלך נפגם, נדאג לצפות לך את התכשיט מחדש ללא עלות.

    פריטים שנקנו לפני מעל לשנה או פריטי סייל – ניתן יהיה לצפות מחדש בעלות סמלית.

    *על מנת למממש את האחריות יש להציג את חשבונית הקניה או פתק החלפה.

    למידע מלא על החומרים, האחריות וכיצד ניתן לממש אותה >

  • התכשיטים שלנו מצופים בציפוי זהב או כסף. על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות גופנית. כמו כן יש להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה, שכן לחות מתמשכת עלולה להזיק להם.

    אנחנו מעניקים על התשיטים אחריות למשך שנה ואם בכל זאת הציפוי שלהם נפגם, אנו נצפה אותו ללא עלות. לאחר שנה ניתן יהיה לצפות פריטים מחדש בעלות סמלית.

    למידע המלא על אופן השמירה על התכשיטים, האחריות והחומרים >

  • כן, לרגישים לניקל אנו שמחים להציע ציפוי ללא ניקל על כל הפריטים שלנו, ללא תוספת עלות.

    להזמנת פריט בציפוי ניקל פרי אנא ציינו בהערות בסיום הרכישה כי תרצו ציפוי ללא ניקל. היות ואנו מייצרים את הפריטים ללא ניקל בהזמנה מיוחדת, זמן האספקה לפריטי ניקל פרי הינו עד חודש ימים (אך לרוב הרבה פחות).

    לידיעתכם -מתלי העגילים התלויים מצופים כולם בציפוי שאינו מכיל ניקל, גם בפריטים הרגילים. בנוסף, מוטות העגילים הצמודים עשויים מכסף 925 ואינם עוברים ציפוי.

    למידע המלא בנושא אפשרויות לרגישים לניקל >

  • התכשיטים עשויים פליז ומצופים בציפויי זהב 16-24 קראט או כסף 925 איכותיים ועמידים.

    מתלי העגילים התלויים מצופים כולם בציפוי שאינו מכיל ניקל. מוטות העגילים הצמודים עשויים מכסף 925 ואינם עוברים ציפוי.

    בחלק מהתכשיטים משולבים חומרים נוספים כמו אבנים, פורמייקה, טקסטיל, אמייל, עץ עוד.

    בנוסף, יש לנו שתי סדרות יוקרתיות יותר, האחת של תכשיטי כסף 925 והשניה של תכשיטי זהב אמיתי משובצים ביהלומים ואבנים.

    כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה.

    למידע המלא בנושא החומרים >

     

שונות

Cool Underline
  • בעמוד הבית של האתר מופיעה תיבה שבה תוכלי להזין את המייל שלך על מנת להצטרף לעדכונים שלנו. כך תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, מבצעים ולקפל קופונים למימוש ברכישה.

  • יש לנו 3 חנויות בתל אביב ואחת ברחובות. בנוסף, הפריטים שלנו נמכרים בחנויות רבות ברחבי הארץ (וגם בעולם)!

    לכתובות החנויות >

  • כמובן. עלייך לשמור על החשבונית ששלחנו לך ולגשת לאחת החנויות שלנו (לכתובות החנויות הקליקי כאן) והמוכרות יאפשרו לך להחליף את הפריט בשמחה.

    שימי לב שטווח הזמנים להחלפה של פריט שנרכש באתר הוא חודש מיום הקניה.

    *ניתן להחליף אך ורק פריטים שלא נעשה בהם שימוש והוחזרו במצבם המקורי בצרוף חשבונית הקניה או פתק החלפה.

    *החזר כספי ניתן לקבל עד 14 יום מיום קבלת הפריט. ההחזר הכספי על פריטים שנרכשו באתר יתבצע דרך שירות הלקוחות ולא בחנות עצמה.

     

  • אל דאגה, אין שום בעיה להחליף או להחזיר פריט שאינך מרוצה ממנו.

    כל שעלייך לעשות הוא לשלוח אלינו את הפריט בדואר רשום לכתובת: שלומית אופיר, רח' ברנר 2, ת"א, או לגשת איתו לאחת החנויות שלנו (לכתובות החנויות הקליקי כאן).

    אם בחרת לשלוח אותו בדואר, צרפי את החשבונית או פתק ההחלפה וכן פתק קצר עם הסבר ופרטי התקשרות כדי שנוכל לחזור אלייך.

    במידה ובחרת להחליף את הפריט בפריט אחר, נשלח אותו אלייך בדואר רשום ללא עלות נוספת, אך אם לא מצאת פריט אחר שבו את מעוניינת תוכלי לקבל זיכוי לקניה באתר או בחנויות שלנו, או לחילופין – החזר כספי עד 14 יום מיום קבלת הפריט.