חדש
Outlet
Gift Card
החנויות שלנו

הזמנות

Cool Underline
  • ביצעת הזמנה באתר ואת צריכה לשנות את הצבע של הפריט/ המידה/ הכתובת למשלוח או כל דבר אחר? אין בעיה.

    אנא התקשרי בהקדם האפשרי לשירות הלקוחות (במקרה כזה עדיף שלא לשלוח מייל כדי שהתיקון יספיק להתבצע לפני שההזמנה תישלח), בטלפון 077-4006725, ונשמח לעזור.

  • הזמנה באתר היא פשוטה ואינטואיטיבית; בחרי במוצר שאת רוצה, סמני בצד ימין את צבע הציפוי/ מידת המוצר/ שילוב הצבעים שבהם את מעוניינת ואז הוסיפי את המוצר לעגלת הקניות.

    כעת את יכולה להמשיך ולבחור מוצרים נוספים. כשסיימת, עמדי על אייקון סל הקניות בצד שמאל למעלה במסך שבו את נמצאת ואז הקליקי על כפתור “לצפייה בסל” בו תוכלי לראות פירוט של כל המוצרים שבחרת.

    אחרי שעברת על ההזמנה הקליקי על כפתור “קופה” ואז הזיני את פרטייך ובחרי צורת משלוח ותשלום. ניתן לשלם בכרטיס אשראי, בעזרת פייפאל, באמצעות bit או בתשלום טלפוני (אנחנו ניצור איתך קשר כדי לחייב את ההזמנה).

    באפשרותך להרשם לאתר כדי לאפשר תהליך רכישה מהיר וקל בהזמנות הבאות, לראות היסטוריית הזמנות ולשמור מוצרים ב-wishlist, אך זו לא חובה.

    זה המקום להזין קוד קופון להנחה במידה ויש לך כזה (לא חובה). עלייך לקרוא את התקנון ולסמן שאת מסכימה לכתוב בו. אם תרצי לקבל מאיתנו עדכונים על מבצעים מיוחדים, סמני שאת מסכימה לקבל אותם מאיתנו ועכשיו, כל שנותר זה להקליק על כפתור “לתשלום”, להזין את פרטי כרטיס האשראי או פייפאל והחבילה בדרכה אלייך.

    במידה ואת זקוקה לעזרה נוספת, נשמח להדריך אותך טלפונית ב-077-4006725.

    תתחדשי 🙂

  • יש לך קופון הנחה? איזה כיף לך!

    בחרי את המוצרים שאת רוצה והוסיפי אותם לסל הקניות. בתום הקניה הכנסי לסל הקניות, עברי על ההזמנה שלך ואז הקליקי על כפתור “לקופה”. במסך זה תמצאי מקום להזין את הקופון שלך ואחרי שתזיני אותו ההנחה שלך תתעדכן.

    הסתבכת? פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725 או במייל: [email protected] ואנחנו נשמח לעזור לך.

  • כן, הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים.

    במידה ועדיין יש לך חשש- ניתן גם לשלם טלפונית. אנא בחרו באופציה ״הזמנה טלפונית״ בעמוד התשלום ואנו ניצור עמכם קשר כדי לקבל את פרטי האשראי ולחייב אתכם על ההזמנה.

  • בתום ביצוע ההזמנה ישלח אלייך מייל מאיתנו שיעדכן אותך בכך שההזמנה שלך התקבלה אצלנו ותישלח אלייך ברגע שתהיה מוכנה. כשההזמנה תהיה מוכנה לצאת לדרכה, ישלח מייל נוסף שיודיע לך על כך.

    במידה ולא התקבל מייל אישור הזמנה, רצוי לבדוק בתיבת הספאם או קידומי מכירות.

  • אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה. עם זאת, ההרשמה תחסוך לך את הזנת הפרטים שלך ברכישה הבאה ותאפשר לך תהליך מהיר וקל. בנוסף, הרשמה לאתר תאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך וכן לשמור פריטים שאהבת ב-wishlist.

  • את המוצרים שסימנת כמועדפים (בלחיצה על כפתור הלב) תוכלי לראות בלחיצה על אייקון הלב המוזהב בצד שמאל של הסרגל שבראש הדף, המוביל לרשימת המשאלות שלך. מתוך הרשימה ניתן לבחור אילו מוצרים להעביר לעגלת הקניות לרכישה ואילו לשמור לפעם הבאה.

    בכדי לשמור על המוצרים לאורך זמן ומכל מכשיר יהיה עליך להרשם לאתר.

  • מימוש קוד קופון מהאתר שלנו

    קיבלת שובר מתנה מקוון מהאתר שלנו עם קוד קופון לקניה? תוכלי לממש אותו בקלות ע”י הקלדת קוד הקופון בעמוד הקופה. סכום הקופון יוחסר מסכום הרכישה.

    *במידה ואת זכאית למשלוח חינם והתשלום עבור המשלוח לא התאפס עקב הקלדת הקופון, אנא הסבי את תשומת לבנו לכך בהערות להזמנה ונזכה אותך בעבורו.

    מימוש שובר BUYME

    במידה וברשותך קוד שובר ממערכת BUY ME תוכלי לממש אותו בדרך הבאה:

    בחרי את המוצרים אותם את מעוניינת לרכוש. בסיום תהליך הרכישה צייני בהערות להזמנה את קוד הקופון שברשותך. באמצעי התשלום בחרי “הזמנה טלפונית”. אנחנו נחסיר את סכום השובר מסכום הרכישה. במידה וסכום הרכישה הינו נמוך מסכום השובר, היתרה תשמר לזכותך במערכת BUY ME. במידה וסכום הרכישה גבוה יותר מסכום השובר שברשותך, נתקשר לבצע חיוב טלפוני על היתרה.

משלוחים

Cool Underline
  • אם הזמנת משלוח עם שליח תקבלי הודעת sms מחברת המשלוחים ברגע שהחבילה שלך תעבור אליהם. הודעת sms נוספת תתקבל בסמוך לשעה בה השליח יגיע עם החבילה שלך.

    השליחים עובדים בין השעות 9-17 לכן רצוי להזין כתובת למשלוח בה את נמצאת במהלך שעות היום.

  • קלי קלות 🙂

    הקליקי על הלינק ועברי למעקב משלוחים באתר של דואר ישראל, הזיני את מספר המעקב שלך ואז תקבלי עדכון לגבי סטטוס החבילה.

    במידה והזמנת משלוח עם שליח ואת רוצה לברר מהו סטטוס ההזמנה, פני לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 0774006725 או במייל [email protected] ואנחנו נשמח לעזור לך.

  • אנו מציעים משלוחים חינם – בדואר רשום בקניה מעל 90 ש״ח ועם שליח עד הבית או מקום העבודה בקניה מעל 200 ש״ח.

    מתחת לסכומים אלה עלות המשלוח הינה 15 ש״ח לדואר רשום ו-20 ש״ח לשליח.

    זמני ההגעה של השליחים הם בין 4-5 ימים ודואר רשום יגיע תוך 4-10 ימים.

    קיימת אפשרות למשלוח אקספרס שיגיע תוך 2 ימים עסקים בעלות של 39 ש”ח לכל ההזמנות.

    ייתכנו עיכובים בזמני המשלוחים שאינם בשליטתנו, או במידה ומדובר ביישובים חריגים.

    למידע המלא בנושא משלוחים הקליקו לעמוד מדיניות המשלוחים שלנו >

  • במידה והזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי הודעה מהדואר כאשר החבילה שלך תגיע, ותוכלי לאסוף אותה מסניף הדואר הקרוב לביתך.

    במידה והזמנת משלוח עם שליח, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. לפני שיגיע, תקבלי הודעה מחברת המשלוחים.

    במידה והזמנת משלוח לנקודת איסוף, תקבלי הודעה מחברת המשלוחים לאיסוף החבילה מהנקודה הרלוונטית.

חומרים ואחריות

Cool Underline
  • כמובן. אנחנו מעניקים אחריות על ציפוי התכשיטים עד שנה מיום הקניה.

    עלייך כמובן לשמור על התכשיטים בצורה נאותה, אך אם מסיבה כלשהי הציפוי שלך נפגם, נדאג לצפות לך את התכשיט מחדש ללא עלות.

    פריטים שנקנו לפני מעל לשנה או פריטי סייל – ניתן יהיה לצפות מחדש בעלות סמלית.

    *על מנת לממש את האחריות יש להציג את חשבונית הקניה או פתק החלפה.

    למידע מלא על החומרים, האחריות וכיצד ניתן לממש אותה >

  • התכשיטים שלנו מצופים בציפוי זהב או כסף. על מנת לשמור על התכשיטים לאורך זמן יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות גופנית. כמו כן יש להמנע ממגע עם בושם, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום יבש ולא בחדר האמבטיה, שכן לחות מתמשכת עלולה להזיק להם.

    אנחנו מעניקים על התשיטים אחריות למשך שנה ואם בכל זאת הציפוי שלהם נפגם, אנו נצפה אותו ללא עלות. לאחר שנה ניתן יהיה לצפות פריטים מחדש בעלות סמלית.

    למידע המלא על אופן השמירה על התכשיטים, האחריות והחומרים >

  • כן, לרגישים לניקל אנו שמחים להציע ציפוי ללא ניקל על כל הפריטים שלנו, ללא תוספת עלות.

    להזמנת פריט בציפוי ניקל פרי אנא ציינו בהערות בסיום הרכישה כי תרצו ציפוי ללא ניקל. היות ואנו מייצרים את הפריטים ללא ניקל בהזמנה מיוחדת, זמן האספקה לפריטי ניקל פרי הינו עד חודש ימים (אך לרוב הרבה פחות).

    לידיעתכם -מתלי העגילים התלויים מצופים כולם בציפוי שאינו מכיל ניקל, גם בפריטים הרגילים.

     

    למידע המלא בנושא אפשרויות לרגישים לניקל >

  • התכשיטים מעוצבים ומיוצרים בישראל בעבודת יד ומצופים בציפוי זהב 14-24 קראט או כסף איכותיים ועמידים.

    מתכת הבסיס לתכשיטים שלנו הינה פליז (brass)- סגסוגת איכותית וחזקה. מתלי העגילים התלויים מצופים בציפוי שאינו מכיל ניקל.

    בנוסף, יש לנו קולקציית זהב 14 ו-18 קראט, כאשר קראט מייצג את אחוז הזהב מתוך המתכת, והוא למעשה מידת הטוהר של סגסוגת זהב.

    תכשיט זהב 14 קראט מכיל בתוכו כ-58% זהב טהור. תכשיט זהב 18 קראט מכיל בתוכו כ-75% זהב טהור. שאר התרכובת מורכב מכמויות שונות של כסף, נחושת, אבץ, ניקל ועוד.

    כל תכשיטי הזהב שלנו מיוצרים בתשומת לב ובהקפדה.

    כל התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה.

    למידע המלא אודות החומרים היכנסו לעמוד מידע על החומרים ואחריות >> 

שונות

Cool Underline
  • את יכולה להירשם לניוזלטר שלנו בקלות ובמהירות בלחיצה כאן. כך תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, מבצעים ולקבל קופונים למימוש ברכישה. או בעמוד הבית של האתר מופיעה תיבה שבה תוכלי להזין את המייל שלך על מנת להצטרף לעדכונים שלנו.

  • כל מה שאת צריכה זה סרגל וטבעת שיש ברשותך:

     

     

    הניחי טבעת שמתאימה לך בגודל על גבי סרגל ומדדי את הקוטר הפנימי שלה במילימטרים:

     

    את הקוטר תוכלי להמיר למידה בעזרת הטבלה הבאה. שימי ♥ שהנתונים מתייחסים לקוטר הפנימי של טבעת.

    *הטבעות הסטנדרטיות שלנו לרוב מגיעות במידות 5-9, בהתאם למלאי המעודכן לכל מוצר. אנחנו לא מייצרים אותן במידות מיוחדות לפי בקשה. טבעות הזהב שלנו מיוצרות לפי הזמנה ולכן ניתן להזמין אותן בכל מידה 🙂

    בכל שאלה נוספת נשמח לעזור ♥︎

  • יש לנו 3 חנויות בתל אביב ואחת בירושלים. בנוסף, הפריטים שלנו נמכרים בחנויות רבות ברחבי הארץ (וגם בעולם)!

    לכתובות החנויות >

  • כמובן. עלייך לשמור על החשבונית ששלחנו לך ולגשת לאחת החנויות שלנו (לכתובות החנויות הקליקי כאן) והמוכרות יאפשרו לך להחליף את הפריט בשמחה.

    שימי לב שטווח הזמנים להחלפה של פריט שנרכש באתר הוא חודש מיום הקניה.

    *ניתן להחליף אך ורק פריטים שלא נעשה בהם שימוש והוחזרו במצבם המקורי בצרוף חשבונית הקניה או פתק החלפה.

    *החזר כספי ניתן לקבל עד 14 יום מיום קבלת הפריט. ההחזר הכספי על פריטים שנרכשו באתר יתבצע דרך שירות הלקוחות ולא בחנות עצמה.

     

  • אל דאגה, אין שום בעיה להחליף או להחזיר פריט שאינך מרוצה ממנו.

    ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר תמורת זיכוי לקניה חוזרת באתר או החזר כספי מלא עד 14 יום מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.

    ניתן לעשות זאת בקלות וללא עלות נוספת בדואר חוזר בעזרת מדבקת התגוביינא שמצורפת לכל המשלוחים שלנו או באחד מסניפי הרשת, בתנאי שלא נעשה בפריטים שימוש, כשהם באריזתם המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה.

    במידה ותרצו להחליף בפריט אחר – בצעו הזמנה מחודשת באתר של הפריטים אותם תרצו לקבל וכשהפריטים אותם אתם מעוניינים להחזיר יתקבלו אצלנו, נבצע עבורם זיכוי לאמצעי התשלום בו שולמה ההזמנה המקורית.

    החלפות יתאפשרו עד חודש ימים מהרכישה.

    למידע המלא בנושא החלפות והחזרות הקליקו לעמוד מדיניות החלפות והחזרות שלנו >

    לכל שאלה נוספת, אנא פנו לשרות הלקוחות שלנו בטלפון 077-4006725 או במייל [email protected] ונשמח לעזור לכם.