לקראת סופו של הקיץ העמוס והחם שעבר עלינו החלטנו אביב ואני שבהחלט הגיע הזמן לחופשה.

חלמנו על חופים כחולים ועל שקט וגם על מקום שיתאים ללילי הקטנה שלנו שנסעה איתנו.

היעד שנבחר לבסוף היה האי כרתים שהתגלה כבחירה מצוינת גם עבור לילי וגם עבורנו.

Photo from Ammos Hotel official site

אחרי שבחרנו את המיקום הגיאוגרפי התחלנו לחפש מלון קטן שיהיה מפנק ואינטימי ויאפשר לנו את הניתוק והשקט שכל כך היינו זקוקים לו.

בעקבות המלצה של חברים החלטנו לנסוע ל – Ammos Hotel , מלון בוטיק משפחתי ומקסים לצידה של העיירה חניה. המלון ממוקם במרחק נסיעה של שעתיים משדה התעופה בהרקליון ולכן שכרנו גם אוטו ויצאנו לדרך.

לנסיעה ארזתי כמה פריטים מוצלחים במיוחד שסייעו לי להכנס לאווירת החופש-  בגד ים של גוטקס, כובע קש, כפכפים ותכשיטים מקולקציית AQUA MARINE שלי, שאין מתאימה ממנה לחופשה על חוף הים.

Olive post earrings | Express floppy straw hat | Reef flip flops | INO bathing suit by Gottex | Pacific necklace | Paper boat necklace | Sailors knot ring | Andromeda earrings

הגענו למקום קסום. מלון קטן ומעוצב בדיוק במידה הנכונה. לא מפואר מידי אבל גם לא פשוט, עם צוות שנותן הרגשה שאתה כמעט בבית. התאהבנו במקום מהרגע הראשון – באנשים, באוכל היווני הטעים שהוגש ובעיקר בתשומת הלב לפרטים הקטנים שהתבטאה בכל אלמנט, החל מהעיצוב של המקום ועד למאמץ של אנשי חדר האוכל לזכור בדיוק איך אנחנו אוהבים לשתות את הקפה שלנו.

לחופשה נסענו בסוף ספטמבר וחששנו מעט שיהיה קריר אבל גם מזג האוויר התגייס לטובתנו והיה פשוט מושלם. חמים ונעים אבל לא מידי, ואת רוב הזמן העברנו בחוף או בברכה, פרט לגיחות קצרות לעיירה חניה שבה מצאנו מסעדות מקסימות, שווקים וסמטאות ציוריות לטייל בהן.

Photo from Ammos Hotel official site

באחד הערבים המליצו לנו במלון על מסעדת דגים קטנה בעיירה סמוכה. הגענו בדיוק בזמן לשקיעה יפיפייה וישבנו ממש על קו המים. הרמנו כוס יין ואכלנו דגים טריים וטעימים והרגשנו שזה בדיוק החופש שהיינו זקוקים לו.

החזרה לשגרה מתוך הקסם הזה לא היתה פשוטה אבל החלטנו שאנחנו בהחלט חוזרים לכאן בשנה הבאה.

רוצות להמשיך ולהפליג במחשבות על חופשות קסומות? אתן מוזמנות להציץ בלוח הפינטרסט שלי  – Dream Vacation