תנאי שימוש


אנא קרא/י את תנאי השימוש לפני השימוש באתר.
ברוכים הבאים לאתר של שלומית אופיר בע"מ ("החברה") ("האתר"). האתר מהווה פלטפורמה לרכישת תכשיטים ומוצרים נוספים של מותג החברה, כפי שיהיו זמינים מעת לעת באתר ("המוצרים"). בנוסף, באתר תוכלו למצוא מדריכים ומידע נוסף לטובת שיפור חוויית הקנייה, שאלות ותשובות, אפשרות ליצור קשר ואף הזדמנויות להגשת מועמדות לעבודה בחברה ("התכנים").

  1. הסכמה לתנאי השימוש 
    1.1. השימוש באתר, בתכנים ובמוצרים המוצגים בו, כפוף לתנאי השימוש שלהלן ("תנאי השימוש"). כל שימוש באתר, מעיד על הסכמתך ואישורך לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות באתר https://shlomitofir.co.il/pages/privacy-policy . אם אינך מסכימה לתנאי השימוש, כולם או חלק מהם, אינך רשאית לעשות שימוש באתר זה לכל מטרה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת את תנאי השימוש באתר.
    1.2. שימוש באתר ע"י משתמשות שהינן בנות 16-18, יתאפשר בכפוף לקבלת אישור הורה או אפוטרופוס לכך, והמשך השימוש ע"י משתמשות כאמור משמעותו כי אישור זה התקבל כנדרש.
    1.3.תנאי השימוש מנוסחים בלשון נקבה אך מיועדים לשני המינים כאחד.

  2. התחייבויות המשתמשים באתר
    2.1. באתר ניתן לבצע רכישת מוצרים על ידי רוכשות יחידות ופרטיות בלבד. אין לבצע באמצעות האתר רכישה סיטונאית של המוצרים ו/או מכירה לצורך הפצתם ו/או מכירתם של המוצרים.

    2.2. החברה מעוניינת להבטיח כי האתר ינוהל באופן תקין וראוי, וכי התכנים השונים בו ישרתו את המשתמשות בו בצורה מיטבית ובטוחה. לכן, הנך נדרשת שלא לבצע את הפעולות הבאות האסורות בתכלית:
    2.2.1. גלישה, סריקה או שימוש בשירותי האתר באמצעות תוכנת מחשב המיועדת לאסוף מידע או לבצע פעולות בדרך של חיקוי גולש רגיל, לרבות Bots או Crawlers;
    2.2.2. מניפולציה של כתובת ה-URL של דפים פנימיים בכדי להגיע לדפים פנימיים אליהם אין לגולשת גישה ישירה (URL Hacking);
    2.2.3. ביצוע פעולות אשר יש בהן משום עבירה על החוק, ובכלל זאת להימנע מהעלאת או פרסום תוכן אשר יש בו כדי להפר זכות יוצרים, סימן מסחר או סוד מסחרי של אחר, פרסום לשון הרע, דברי תועבה או פגיעה בפרטיותו של אחר;
    2.2.4. ביצוע פעולה בעיצוב האתר, קוד המקור, אלמנטים המופיעים באתר או תכני האתר, אשר הזכות לבצעה נתונה בלעדית, על פי חוק זכות יוצרים התשס"ח-2007, לבעל זכות היוצרים, שלא בהתאם לאמור בהסכם זה;
    2.2.5. הפרעה בכל דרך שהיא לפעילות האתר.

    2.3. 
    החברה רשאית, על-פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום ו/או לבטל גישת משתמשות לאתר, ובין היתר, בקרות אחד מהמקרים הבאים: המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל בלתי חוקי ו/או הפרה תנאי מתנאי השימוש; המשתמשת ביצעה מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילות התקינה של האתר ו/או בכל צד שלישי; המשתמשת מסרה פרטים שגויים ו/או מטעים.

  3. רכישת מוצרים באתר
    3.1. האתר מאפשר לרכוש את המוצרים אשר יוצגו באתר מעת לעת. מובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד.
    3.2. לצורך רכישת המוצרים, תוכלי לפתוח חשבון משתמש ו/או להזין פרטים כגון שם מלא וכתובת דואר אלקטרוני, וכן לבחור סיסמא אישית. בעת ביצוע ההזמנה, תתבקשי להזין גם כתובת למשלוח, מספר טלפון נייד ופרטי כרטיס אשראי לביצוע ההזמנה (אם תבחר באופציית תשלום זו). לחלופין, תוכלי לבצע הזמנה ללא פתיחת חשבון משתמש באמצעות מילוי טופס הזמנה באתר ומסירת הפרטים הנדרשים בו בכל ביצוע הזמנה.
    3.3. פתיחת חשבון באתר תאפשר פונקציות שונות הפתוחות רק בפני משתמשות רשומות, לרבות מעקב אחר ההזמנות האחרונות שביצעת. בכניסות חוזרות לאתר (לאחר יצירת חשבון משתמש), על מנת לבצע רכישה באתר, תתבקשי להיכנס לחשבונך, באמצעות הזנת כתובת דואר אלקטרוני וסיסמה.
    3.4. ככל שתהיי מעוניינת לרכוש מוצרים באתר, תתבקשי ראשית כל לבחור את המוצרים המבוקשים ולהוסיפם לסל הקניות שבאתר. לא ניתן להזמין באמצעות האתר מוצרים אשר מסומנים כ"חסרים במלאי".
    3.5. ככל שברשותך קוד קופון לרכישת מוצר, יהיה עליך להזין את מספר קוד הקופון הרלוונטי במקום הייעודי בתהליך הרכישה. החברה רשאית לקבוע הוראות שונות לעניין אופי המימוש של קודי הקופון, הכול בהתאם להוראות הדין וסעיף 4 שלהלן.
    3.6. בסיום התהליך, תתבקשי לאשר את פרטי ההזמנה, לבחור אמצעי לביצוע תשלום ולמסור את הפרטים הנדרשים לשם ביצוע התשלום. מובהר כי ככל שתבחרי לשלם באמצעות כרטיס אשראי, פרטי כרטיס האשראי יימסרו על ידך ישירות באתר לנותני השירות אשר ייבצעו את הליך הסליקה ("ספק הסליקה"), ובהתאם לכך השימוש בפרטיך האישיים יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של ספק הסליקה. ככל שתבחרי לבצע תשלום באמצעות אפליקציית ביט, שירות PayPal, שובר של BuyMe או כל אמצעי תשלום אחר ("אמצעי תשלום"), השימוש באפשרות זו תהא כפופה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של אמצעי התשלום כאמור. ככל שתבחרי לבצע תשלום טלפוני, נציג החברה ייצור עמך קשר טלפוני להסדרת התשלום.
    3.7. 
    במעמד ההזמנה שבוצעה באמצעות כרטיס אשראי או אמצעי תשלום המקושר לכרטיס אשראי, תתבצע על ידי ספק הסליקה בדיקה של כרטיס האשראי אשר את פרטיו מסרת ועם קבלת אישור ההזמנה על ידי חברת האשראי או לאחר ביצוע התשלום באמצעות אמצעי התשלום, תימסר לך הודעה על אישור ההזמנה. מובהר כי חיוב בגין עסקת רכישה כאמור תתבצע עם סיום ביצוע ההזמנה ואישורה על ידי חברת האשראי. אם פרטי האשראי שנמסרו אינם מלאים ו/או מדויקים וכן אם חברת האשראי, תסרב לכבד את כרטיס האשראי ולבצע את העסקה, תקבל הודעה מתאימה והמוצר שהוזמן לא יסופק. במקרה של תשלום באמצעות BuyMe או קופון אחר אשר יהיה זמין לשימוש באתר בעתיד, יתבצע תהליך זהה על ידי החברה המנפיקה את הקופון במקום חברת האשראי.
    3.8. החברה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים באתר מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי. המחיר בו תחויבי במסגרת עסקת הרכישה הינו המחיר אשר יהיה בתוקף באתר במועד ביצוע ההזמנה באתר.
    3.9. ככל שהצעות לרכישת מוצר או שירות באתר יכללו הטבה או מבצע, הטבה או מבצע כאמור יהיו מוגבלים במלאי ובזמן ו/או בתנאים נוספים כפי שיפורטו באתר.
    3.10. המחירים המוצגים באתר אינם כוללים דמי משלוח ו/או עלויות שונות שעשויות לחול, כפי שיפורטו בפירוט העסקה.

  4. גיפט קארד
    4.1. ניתן לרכוש באתר גיפט קארד דיגיטלי של החברה ("גיפט קארד").
    4.2. הגיפט קארד תקף לשימוש באתר ובחנויות החברה ללא הגבלת זמן.
    4.3. בעת רכישת הגיפט קארד, יש לבחור את הסכום שברצונך להטעין. אם תרצי לרכוש גיפט קארד בסכום שאינו מופיע בעמוד ההזמנה, ניתן לפנות אל החברה באחת הדרכים המפורטות בסעיף ‏11.
    4.4. למימוש השובר באתר, יש להעתיק את הקוד שהתקבל בסיום הרכישה בשורה הייעודית בעמוד ההזמנה.
    4.5. למימוש השובר בחנויות החברה, יש לספק את הקוד שהתקבל בסיום הרכישה למוכרן במעמד הרכישה.
    4.6. ניתן לשלוח את הגיפט קארד כמתנה לכתובת מייל לבחירתך או לכתובת המייל שלך.
    4.7. ככל שתבחרי לשלוח גיפט קארד באמצעות כתובת דוא"ל ו/או הזנת פרטים אחרים, חלה עליך אחריות מוחלטת ובלעדית לעצם מסירת הפרטים וכן לנכונותם.

  5. אספקת המוצרים
    5.1. אספקת המוצרים תתבצע בהתאם למדיניות המשלוחים של החברה https://shlomitofir.co.il/pages/shipping , כפי שתעודכן מעת לעת ("מדיניות המשלוחים") וזאת, באמצעות דואר ישראל ו/או חברת שליחויות עמה תתקשר החברה מעת לעת או בחנויות החברה. 
    5.2. 
    אספקת המוצרים עשויה להיות כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט במדיניות המשלוחים ("דמי המשלוח"). דמי המשלוח יתווספו, ככל שרלוונטי, למחיר המוצרים המצוין באתר. החברה רשאית לעדכן את דמי המשלוח מעת לעת על פי שיקול דעתה הבלעדי. 
    5.3. 
    בכפוף לדין, החברה איננה ולא תהיה אחראית לכל מעשה ו/או מחדל של ספק השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה.
    5.4. הנך מתבקשת לוודא את תכולת וטיב המוצר מיד עם קבלתו ולהשוות אותו הן להזמנה והן לחשבונית שמצורפת למשלוח. בכל שאלה או בירור אודות המוצר שסופק הינך מתבקשת ליצור עמנו קשר לפי הפרטים שבסעיף ‏11 בהקדם.

  6. מדיניות ביטול עסקה, החזרות והחלפות
    6.
    1. החברה פועלת בהתאם להוראות הדין החלות עליה, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו ("חוק הגנת הצרכן"). במקרה של סתירה בין ההוראות הדין (לרבות חוק הגנת הצרכן) לתנאי מדיניות הביטולים שלהלן, יגברו הוראות החוק הרלוונטיות.
    6.1.1. 
    ניתן לבטל עסקה בקשר למוצר שרכשת דרך האתר בתוך ארבעה עשר (14) ימים מתאריך אספקת המוצר, ובלבד שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית וללא כל נזק. לא יתקבלו בקשות לביטול והחזרה לאחר תקופה של ארבעה עשר (14) ימים כאמור.
    6.1.2. אם את אדם עם מוגבלות, אזרחית ותיקה או עולה חדשה כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, והעסקה הייתה כרוכה בשיחה עם נציג של החברה (לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית), תוכלי להגיש בקשה לביטול עסקה והחזרת המוצר בתוך ארבעה (4) חודשים מתאריך קבלת המוצר או קבלת הודעת דואר אלקטרוני על אישור ההזמנה, המאוחר מהם.
    6.1.3. הודעת ביטול עסקה תעשה באמצעות משלוח הודעה בכל אחת מהדרכים המפורטות בסעיף ‏11.
    6.1.4. לא ניתן לבטל עסקה ביחס למוצרים שיוצרו במיוחד עבורך במסגרת העסקה ובכלל זה מוצרים שנעשתה בהם חריטה בהזמנה אישית ומוצרי זהב שיוצרו על פי הזמנה.
    6.1.5. בכל הודעת ביטול לפי סעיף ‏6.1.3 שלעיל, תידרשי לציין את שמך המלא, מספר ההזמנה ופרטי המוצר/ים שאת מעוניינת לבטל את רכישתו/ם.
    6.1.6. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שהחברה מסרה לך לגביו, אספקת המוצר שלא במועד שנקבע לכך או בשל הפרה אחרת מצד החברה – תבוטל הרכישה, והתשלום ששילמת בפועל יוחזר לך בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, בכפוף להחזרת המוצר לחברה כשהוא חדש ובאריזתו המקורית, כל עוד לא נעשה שימוש במוצר (למעט במקרה בו החברה הודיעה, לפי שיקול דעתה, כי הינה מוותרת על החזרת המוצר כאמור). במקרה זה, מוצר שנמסר לך ייאסף על ידי החברה מהכתובת בה הוא נמסר לך, וזאת בתיאום עמך .
    6.1.7. במקרה של ביטול העסקה שלא עקב הסיבות האמורות בסעיף ‏6.1.6 לעיל, תבוטל הרכישה, והתשלום ששילמת בפועל יוחזר לך, בניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצרים שרכשת או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם, וזאת בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, בכפוף להחזרת המוצר לחברה, ככל שהעסקה בוטלה לאחר שהמוצר נמסר לך. במקרה זה, יהא עליך להחזיר לחברה את המוצר שנמסר לך, בתנאי שלא נעשה במוצר שימוש, כשהוא באריזתו המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה, באחת מהדרכים הבאות:
    6.1.7.1. שליחה באמצעות דואר חוזר בעזרת מדבקת תגוביינא המצורפת לכל המשלוחים.
    6.1.7.2 .החזרת המוצר לאחד מסניפי החברה.
    6.1.7.3 החזרה באמצעות שליח (יש לתאם מול שירות הלקוחות של החברה, בעלות שתימסר ללקוח על ידי שירות הלקוחות.

    6.2. מבלי לגרוע מזכויותיך לפי חוק הגנת הצרכן כפי שפורטו לעיל, אנו מאפשרים החזרת מוצרים וקבלת זיכוי לפי התנאים הבאים:
    6.2.1. המוצר התקבל חזרה במשרדי החברה תוך שלושים (30) ימים מיום הרכישה, כשהוא באריזתו המקורית, שלם, ללא פגם או בלאי ומבלי שנעשה בו שימוש (למעט מדידתו ובחינת התאמתו באופן סביר ואחראי לצרכי הרוכש).
    6.2.2. למוצר יצורף טופס השבת מוצר מלא ומפורט אשר נמצא בתוך האריזה של המוצר.
    6.2.3. הזיכוי יינתן תוך 30 ימים מיום הרכישה, ויהיה ניתן להשתמש בו לשם רכישת מוצרים באתר או בחנות בשיעור המחיר הכולל אשר שולם עבור המוצר, למימוש על ידך תוך 24 חודשים ממועד קבלת הזיכוי.

  7. מדיניות פרטיות
    7.1. החברה מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים בה. המידע שאת מוסרת במסגרת השימוש באתר, נאסף, מטופל ונשמר בהתאם למדיניות הפרטיות https://shlomitofir.co.il/pages/privacy-policy ("מדיניות הפרטיות"), המהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש. אנא קראי אותה בעיון. 

  8. אחריות ותיקונים
    8.1. החברה מספקת אחריות על התכשיטים למשך 12 חודשים מיום הקנייה, וכן מספקת אחריות על פריטי outlet למשך 3 חודשים מיום הקנייה. האחריות אינה חלה על שברים, פגמים שנוצרו בעקבות שימוש שאינו הולם או על סוללות.
    8.2אם המוצר נפגם מסיבה כלשהי, ניתן להעבירו במהלך תקופת האחריות לתיקון בכל אחת מחנויות החברה או לשלוח אותו בדואר לכל אחת מחנויות החברה הנמצאות בכתובות המופיעות באתר https://shlomitofir.co.il/pages/locations בצירוף פתק עם פרטי התקשרות ומספר הזמנה. 
    8.3
    לאחר שנת האחריות, ניתן לתקן תכשיט בתשלום בהתאם למחירון החברה כפי שיהיה באותה עת ובכפוף לזמינות חומרי הגלם הרלוונטיים. אם אין באפשרותנו לתקן את הפריט בתוך תקופת האחריות, נציע פריט שווה ערך חלופי לבחירת הלקוחה.
    8.4זמן הטיפול בתיקונים הוא עד חודש.
    8.5. המלצות לשמירה על התכשיטים ומניעת פגיעה בהם ניתן למצוא באתר https://shlomitofir.co.il/pages/materials-warranty .

  9. היעדר מצגים ואחריות
    9.1. השימוש שלך באתר ובתכנים המופיעים בו, והסתמכותך עליהם הם על אחריותך בלבד. השימוש באתר, בשירותים ובתכנים בו הינו שימוש כמות שהוא (AS IS) ועל בסיס זמינות (AS AVAILABLE) ולא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין תכונות האתר, התכנים, נכונות התכנים, שלמותם, עדכניותם ודיוקם, יכולותיו של האתר, מגבלות או התאמת האתר והתכנים לצרכיך, לרבות בגין הפסקתם (זמנית או קבועה), אי שמירה ו/או אובדן של תכנים, לרבות שנשלחו אליך, ו/או בקשר עם המוצרים אשר יסופקו לך, זמינותם, התאמתם לצרכיך ואיכותם. החברה אינה מתחייבת שהאתר ו/או השירותים יהיו זמינים ונגישים בכל עת. החברה אינה מתחייבת שהאתר לא יופרע, יהיה כסדרו או בלא הפסקות, יהיה מאובטח וללא טעויות ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית או מפני נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים - והכל, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל החברה או אצל מי מספקיה.
    9.2החברה רשאית לסגור את האתר ולשנות מעת לעת את מבנהו, מראהו וזמינותם של המוצרים, השירותים והתכנים הניתנים בו וזאת ללא צורך להודיע לך על כך מראש. לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בקשר לכך או בקשר לתקלות שיהיו באתר כתוצאה מביצוע שינויים אלו.
    9.3. אם חלה טעות ו/או אם נפגעת מתוכן כלשהו באתר, אנא פני אלינו דרך טופס יצירת הקשר ואנו נעשה מאמצים סבירים על מנת לטפל בבעיה.
    9.4. החברה רשאית לערוך שינויים במלאי המוצרים המוצג באתר, בכל עת וללא הודעה.
    9.5. מאמרים, מדריכים, מדור שאלות ותשובות ותכנים דומים המפורסמים באתר נועדו לספק מידע כללי בלבד ואין הם מהווים בשום אופן ייעוץ או המלצה. למען הסר ספק, במקרה של התנגשות בין הוראות תנאי השימוש לבין האמור בתכנים אלה, הוראות תנאי השימוש יגברו, וזאת כל עוד לא צוין במפורש אחרת.
    9.6. בכפוף לדין החל, החברה אינה אחראית לכל הפסד ו/או חסרון כיס ו/או נזק, מכל מין וסוג שהוא, שייגרם למשתמשת ו/או לכל צד שלישי אחר כתוצאה משימוש באתר, רכישת מוצר באמצעות האתר, לרבות בגין רכישה ללא הסכמת בעלי כרטיס האשראי ו/או כתוצאה מתקלה טכנית באתר.
    9.7. החברה לא תהא אחראית לכל נזק, מכל מין וסוג שהוא, ישיר ו/או עקיף, שייגרם למשתמשת ו/או למי מטעמה בעקבות מידע שאינו מדויק ו/או מעודכן ו/או חסר באתר. כל שימוש באתר או הסתמכות על תכניו תיעשה על אחריותו הבלעדית והמלאה של המשתמשת.

  10. קניין רוחני
    10.1. כל המידע המופיע באתר נמצא בבעלות הבלעדית של החברה ואין לראות בתכנים ובשירותים המסופקים על ידה כמקנים רישיון כלשהו או זכויות כלשהן בקניין הרוחני של החברה או של צדדים שלישיים. אין להעתיק או לפרסם את דפי האתר ו/או לעשות בהם או במידע ובתכנים שבתוכם שימוש כלשהו, לרבות שימוש מסחרי, ללא ההסכמה המפורשת מראש ובכתב של החברה. זכויות היוצרים בכל הקשור לאתר, לרבות עיצוב האתר, סימניו המסחריים וכן כל פעולה אחרת באתר הייחודית והבלעדית להחברה, שמורים לחברה או מי מטעמה. כמו כן, אין להכניס באתר שינויים, להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, לשכפל, לשנות, לעבד, לפרסם, למכור, להשכיר או למסור לצד שלישי, בין אם באמצעותך ובין אם באמצעות צד שלישי, כל חלק מן האתר בכל דרך או אמצעי בין אם אלקטרוניים, מכאניים, אופטיים, אמצעי צילום או הקלטה, או בכל אמצעי ודרך אחרת בלא קבלת הסכמתה של החברה, מראש ובכתב.
    10.2. החברה מכבדת את הזכויות הלגיטימיות של בעלי זכויות יוצרים וזכויות קניין רוחני אחרות, והחברה תתייחס ונגיב להודעות בנוגע להפרת זכויות כאמור שיתקבלו בכתובת: hello@shlomitofir.com.

  11. שירות לקוחות
    11.1. לפרטים ובירורים בקשר למוצרים ו/או לאספקתם, את יכולה לפנות לשירות הלקוחות שלנו באמצעות אחת מהדרכים הבאות: (א) באמצעות דוא"ל לכתובת hello@shlomitofir.com; באמצעות פנייה ב-WhatsApp למספר 051-2206609; (ג) באמצעות פניה טלפונית למספר

    077-4006725 בימים א׳-ה׳ בין 10:00-17:00; או (ד) באמצעות מילוי טופס פנייה בכתובת https://shlomitofir.co.il/pages/contact-us.


  12. כללי
    12.1. על הסכם זה יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי לכל עניין הנוגע להסכם זה והשימוש באתר הינו בבתי המשפט המוסמכים באזור תל-אביב יפו.
    12.2. הודעה אשר נשלחה לכתובת הדוא"ל אשר סופקה על ידך, תחשב שהגיעה ליעדה ביום העסקים העוקב לשליחת ההודעה.


    עודכן לאחרונה: מרץ 2024


    תקנון מבצע פסח 2+1